6 Temmuz 2013 Cumartesi

He Was Cool

He Was Cool 
Yapımı: 2004-Güney Kore
Tür: Romantik.Komedi
Süre: 104 dk.
Konusu: Ji Eun-song kızları kötü erkeklerin elinden kurtaran lisenin bıçkın delikanlısıdır. Bir gün okulun internet sitesinde çıkan, karıştığı bir olayla ilgili habere bizim sazan kızımız Han Ye-won maydanoz olup saçma salak sen kendini ne sanıyorsun tarzında bir yorum yazınca Eun-song kızın peşine düşer. Kız ondan kaçayım derken bir duvarın üstünden atlar ve tam da Eun-song’un üzerine atlar ve onu yanlışlıkla öper. Meğer oğlanı öpen ilk kız oymuş (gerçekten oymuş!-filmi izleyenler bilir, bir seyirci olarak oğlan başından beri o olayı hatırlıyordu diye kabul ettim) ve kıza benimle evleneceksin der. O andan itibaren kız hiç de istemese de kız arkadaşı olmuştur bile.

Romantik Komedi sevenlerdensen izlemelisin diyorum.
Ben izlerken eğlendim,güldüm,üzüldüm de,film biraz eski olsa bile çok hoştu bence.Sırf kızı yanlışlıkla öptü diye "benimle evlenmen lazım" demesi komikti :D olay orda başlıyo gerçi :D aşkın her hali vardı içinde.
ben sevdim,izlersen eğer sende seversin umarım ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder