6 Temmuz 2013 Cumartesi

Chilling Romance

Chilling Romance (Ürkütücü Aşk)
Yapımı: 2011-Güney Kore
Tür: Dram,Fantastik,Romantik,Korku
Konusu: Film hayaletleri görme yeteneği olan ve bu nedenle kendini dünyadan soyutlayan bir kız ile onu korumaya çalışan bir erkek arasındaki romantik ilişkiyi anlatıyor.

Başrolde ki kadına bayılıyorum diyebilirim,cidden çok yetenekli ve harika bi oyunculuğu var aslında oyuncuların hepsi çok iyi ama başrolde ki oyuncuları ayrı bi seviyorum ben :D 
neyse,filmde cidden kahkaha attığım yerler oldu,hüzünlendiğim,üzüldüğüm yerler oldu yani dolu dolu duygu yüklü bir film.Kızın bu denli dışlanıp,yalnız kalıp,korkmadan,dik bir şekilde ayakta kalmasına,her şeye rağmen dayanmasına hayran kaldım açıkçası ben olsam kendimi öldürürdüm çok ürkütücü O.o 
"Her şeye rağmen AŞK" temalı oldukça güzel bi romantik-komedi.

Kaçırma izle derim ben ;)


4 yorum:

  1. Ye Jin dimi ben de çok seviyorum onu ya niye bilmiyorum :) gerçekten oyunculuğu çok iyi gerçi Min Ki'nin de çok öyle. Kısacası katılıyorum izlenmesi gereken filmlerden, dopdolu :D

    YanıtlaSil
  2. kadının neredeyse her filmini izledim ve harika :D Min Ki'yide shut up: flower boy band dizisinde görmüştüm bi sevmiştim de bide ölünce bayağı ağlamıştım nedense :D (ne de çok ağlıyorum arkadaş-.-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Personal Taste'yi de izledin mi? İzlemişsindir gerçi ama izlemediysen şiddetle tavsiye ederim :D Haha duygusallık başa bela. :D

      Sil
  3. İzledim izledim :D orda da ayrı bi tatlılık abidesi zaten :D duygusallık başıma fena halde bela hemde :D :D

    YanıtlaSil